Lucram de la 8:00 am to 8:00 pm

REGOLAMENTELE MAGAZINULUI ONLINE ROLMEISTER.RO

Aceste reglementări definesc regulile pentru efectuarea de achiziții pe site-ul magazinului întreținut de Vânzător la rolmeister.ro 

Vânzătorul este ROLMEISTER, Firma Produkcyjno-Handlowa "ROLMEISTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22, care funcționează sub formă de parteneriat civil, sub rezerva înscrierii în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică înscrise sub numărul NIP: 734-356-91-05, REGON: 382779378.

Contact cu Vânzătorul se pot obține:

  • numere de telefon: +48 502 859 673 sau +48 730 012 292 în zilele lucrătoare de luni până vineri de la 7:00 la 20:00. operator).
  • prin  e-mail la: [email protected]  

§ 1 Definiții

  1. Biroul Serviciul Clienți - Biroul Serviciului Clienți disponibil la următoarele numere de telefon: + 48 502 859  ;673 sau +48 730 012 292  în zilele lucrătoare, de luni până vineri, de la 7:00 a.m. la 8:00 p.m. sau prin e-mail la: sklep @rolmajster .pl  .  
  2. Client - persoana fizica, persoana juridica sau unitate organizatorica fara personalitate juridica si cu capacitate de a efectua acte in drept, care plaseaza Comenzi in Magazinul Online in conditiile prevazute in prezentul Regulament.
  3. Consumator - un client care este persoană fizică care utilizează Magazinul Online în scopuri care nu au legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
  4. Coș - capacitatea de a afișa produsele selectate de Client pentru achiziție. În Coș, Clientul poate modifica comanda prin indicarea cantității de Bunuri comandate, modalitatea de livrare, modalitatea de plată, precum și introducerea codului de reducere.
  5. Subiectul tranzacției - Bunuri enumerate și descrise pe site-ul Magazinului Online.
  6. Regulamente - aceste reglementări. În sfera serviciilor prestate electronic, Regulamentele sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (adică Jurnalul de Legi din 2020, articolul 344, cu modificările ulterioare).
  7. Înregistrare - posibilitatea creării unui cont de către Client în Magazinul Online.
  8. Magazin online (ROLMEISTER) - un site web disponibil la adresa rolmeister.ro, prin care Clientul poate plasa o Comandă.< br>
  9. Pagina de produs - o pagină din Magazinul online pe care sunt prezentate produsul și informațiile despre acesta.
  10. Sistem IT - un set de dispozitive și software IT cooperant , asigurând procesarea și stocarea, precum și trimiterea și primirea datelor prin rețele de telecomunicații folosind un dispozitiv terminal adecvat unui anumit tip de rețea.
  11. Bunuri - un articol mobil, prezentat în Magazinul Online, căruia i se aplică Contractul de vânzare.
  12. Serviciul suplimentar - un serviciu furnizat de către Vânzător Clientului în afara Magazinului Online în legătură cu natura Bunurilor vândute.
  13. Acord de vânzare; Acord - un contract de vânzare de Bunuri în sensul Codului civil, încheiat între Vânzător și Client, folosind site-ul Magazinului.
  14. Utilizator - oricine folosește site-ul rolmeister.ro 
  15. Comandă - Declarația de voință a Clientului care specifică în mod clar tipul și cantitatea Bunurilor, vizând direct încheierea Contractului de vânzare.

§ 2 Reguli generale

  1. Aceste Regulament definește regulile de utilizare a magazinului online disponibil la rolmeister.ro  .
  2. Condiția pentru plasarea unei Comenzi în Magazinul Online de către Client este să citească prezentul Regulament și Politica de Confidențialitate și să accepte prevederile acestora în timpul executării Comenzii.
  3. Magazinul online ROLMEISTER realizează vânzări cu amănuntul prin Internet.
  4. Toate bunurile oferite în magazinul ROLMEISTER sunt noi-nouțe, ambalate inițial, fără defecte fizice și juridice și au fost introduse legal pe piața poloneză.
  5. Ca parte a cerințelor tehnice necesare cooperării cu sistemul TIC utilizat de Vânzător pentru a efectua achiziții, Clientul trebuie să aibă un cont de e-mail activ și un dispozitiv conectat la Internet care îndeplinește următorul minim cerințe tehnice: a. browser web: 
  • versiunea Mozilla Firefox și 25 sau mai recent (recomandat cea mai recentă),
  • Google Chrome versiunea 23 sau mai recentă (recomandată cea mai recentă),
  • Versiunea Opera 12 sau mai recentă (recomandată cea mai recentă),
  • Internet Explorer 9 sau mai recent (recomandat),
  • Microsoft Egde Windows 10 sau mai recent (recomandat),
  • Safari 5 sau o versiune ulterioară (recomandat) cel mai recent)
  • < /ul>

    b. rezoluție minimă a ecranului 1024x768 pixeli, recomandată 1280x800 pixeli sau mai mare.

    6. Clientul este obligat să nu furnizeze conținut interzis de lege sau care încalcă bunele maniere, de exemplu conținut care promovează violența, defăimător sau care încalcă drepturile personale și alte drepturi ale terților. De asemenea, Clientul este obligat să se abțină de la orice activitate care ar putea afecta negativ buna funcționare a Magazinului Online, inclusiv în special orice interferență cu conținutul Magazinului Online sau cu elementele sale tehnice. Este interzisă utilizarea Magazinului Online în scopuri contrare scopului propus, inclusiv trimiterea de spam, desfășurarea oricărei activități comerciale, publicitare sau promoționale pe site-urile Magazinului Online.

    § 3 Plasarea comenzilor

    1. Toate prețurile de pe site-urile rolmeister.ro sunt prețuri brute în PLN. Prețurile afișate nu includ costurile de transport.
    2. Comenzile sunt acceptate prin intermediul site-ului web/e-mail. Clientul poate plasa o comandă după o înregistrare prealabilă sau fără înregistrare.
    3. Comenzile plasate prin intermediul site-ului web pot fi plasate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pe tot parcursul anului.
    4. Comanda este efectivă dacă Clientul completează corect formularul de comandă și furnizează corect datele de contact, inclusiv adresa exactă la care urmează să fie trimise Bunurile, precum și numărul de telefon și adresa de e-mail. În momentul plasării Comenzii, Clientul este obligat să confirme  citeste prezentul Regulament.
    5. Dacă datele furnizate sunt incomplete, Vânzătorul va contacta Clientul. Dacă contactul cu Clientul nu este posibil, Vânzătorul are dreptul de a anula Comanda. 
    6. În timpul procesului de comandă, Clientul își poate exprima dorința de a primi o chitanță sau o factură cu TVA, care poate fi atasat transportului sau trimis electronic.la adresa de e-mail indicata sub forma unei imagini electronice a documentelor de facturare, in special ca: facturi cu TVA cu atasamente, facturi cu TVA corectoare cu anexe si formulare. Acest consimțământ dă și Vânzătorului dreptul de a emite și transmite facturi cu TVA în formă electronică, în conformitate cu art. 106n sec. 1 din Legea din 11 martie 2004 privind impozitul pe bunuri și servicii (adică Jurnalul de Legi din 2022, articolul 931, cu modificările ulterioare).
    7. La plasarea unei Comenzi, Clientul poate fi de acord să plaseze date cu caracter personal în baza de date a Magazinului Online a Vânzătorului pentru prelucrare în legătură cu executarea Comenzii. În cazul consimțământului, Clientul are dreptul de a le inspecta datele, de a le corecta și de a solicita ștergerea acestora. Consimțământul este voluntar, dar nerespectarea acestuia împiedică executarea Comenzii.
    8. Clientul poate folosi opțiunea de salvare a datelor sale de către sistem pentru a facilita procesul de plasare a unei alte Comenzi (Înregistrare). În acest scop, Clientul trebuie să furnizeze login-ul și parola necesare pentru a-și accesa contul. Autentificarea Clientului este adresa de e-mail furnizată de acesta. Parola este un șir de caractere setat de Client. Parola Clientului nu este cunoscută de Vânzător, iar Clientul este obligat să o păstreze secretă și să o protejeze împotriva accesului neautorizat al terților.
    9. După ce Clientul a plasat o comandă efectivă, acesta va primi un răspuns automat din partea magazinului care confirmă primirea comenzii prin e-mail la adresa de e-mail furnizată.
    10. Momentul începerii comenzii coincide cu momentul primirii plății pe contul bancar prevăzut în confirmarea comenzii în cazul plății prin transfer bancar sau momentul plasării comenzii în cazul a plății cu cardul sau alegând opțiunea „ramburs la livrare”.
    11. Livrarea produselor comandate se efectuează numai pe teritoriul Poloniei. 
    12. Pagina Produsului conține, printre altele, o imagine a Bunurilor. Vânzătorul își rezervă faptul că culorile afișate pe ecran, în ciuda eforturilor vânzătorului, pot, în unele cazuri, să nu reflecte cu acuratețe culoarea Bunurilor, ceea ce este cauzat de diferențele dintre setările individuale ale echipamentelor, inclusiv monitorul utilizat de Client. În astfel de cazuri, Vânzătorul indică faptul că diferențele minore de culoare nu constituie un defect al Bunurilor. Excluderea de mai sus se aplică drepturilor legale ale Consumatorului care rezultă din răspunderea Vânzătorului pentru conformitatea Bunurilor cu Acordul și dreptul legal de retragere din Contract.
    13. Diferențe care rezultă numai din setările individuale ale computerului Consumatorului, culoarea, proporțiile etc. ale bunurilor comandate) nu pot constitui temeiul unei reclamații privind Bunurile achiziționate, sub rezerva drepturilor legale ale Consumatorului cu privire la nerespectarea Bunurilor cu Acordul și retragerea legii din Acord.

    § 4 Costurile de transport și data

    1. Marfa se expediaza la adresa indicata in formularul de comanda sau furnizata prin e-mail. Magazinul va informa imediat clientul despre un formular de comandă completat incorect care împiedică sau poate întârzia expedierea.
    2. Marfa este livrată de către firme de curierat specializate sau prin Poșta Poloneză. În unele cazuri, este posibil să ridicați marfa personal de la sediul vânzătorului.
    3. Transportul este livrat, de regulă, în conformitate cu data specificată pentru fiecare Bun pe site. Acesta este un termen de livrare aproximativ și se aplică comenzilor cu opțiunea „ramburs la livrare”. Atunci când alegeți opțiunea de plată „transfer” sau „plată cu cardul sau transfer online”, timpul de depunere a fondurilor în contul bancar al magazinului trebuie adăugat la timpul specificat pe site (de obicei 1-2 zile lucrătoare). Termenul limită de finalizare a Comenzii se poate modifica, inclusiv din cauza disponibilității Bunurilor comandate, a disponibilității companiilor de curierat, a restricțiilor legate de pandemia COVID-19 sau apariției unui caz de forță majoră. 
    4. Clientul este taxat cu costurile de livrare (transport) specificate pentru produs pe site. Clientul poate vizualiza lista de prețuri în orice moment făcând clic pe linkul „Livrare și garanție” de pe pagina principală a magazinului sau pe linkul https://rolmeister.ro/ dostawaigwarancja  .

    § 5 Plăți

    1. Emitem o chitanță sau o dovadă personală de cumpărare (factură ) pentru fiecare articol vândut.
    2. Plata pentru bunurile comandate se poate face la livrare (la primirea mărfii), prin sistemul electronic de plată PayU S.A. sau prin transfer în contul bancar al magazinului. Comanda vânzătorului pt. executarea va fi anulată automat și Vânzătorul este eliberat de obligația de a o executa, cele de mai sus nu se aplică în cazul rambursului.

    § 6 Retragerea din contract

    1. Un consumator care a încheiat un contract la distanță sau în afara spațiilor comerciale are dreptul de a se retrage din contract fără a furniza niciun motiv prin depunerea unei declarații corespunzătoare în scris, în termen de 14 zile, și este în conformitate cu art. 27 și următoarele. din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (adică Jurnalul de legi din 2020, articolul 287, cu modificările ulterioare).
    2. Perioada de retragere din contract începe cu primirea Bunurilor de către Consumator sau un terț, altul decât transportatorul indicat de acesta. În cazul unui Acord care acoperă multe Bunuri care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la intrarea în posesia ultimului Bun, lot sau parte, și în cazul unui contract care constă în livrarea regulată a Bunurilor pentru o perioadă determinată. perioadă de timp - de la intrarea în posesia primului
    3. Pentru a păstra termenul de depunere a unei declarații de retragere, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acesteia la adresa Vânzătorului - Firma Produkcyjno-Handlowa " ROLMEISTER" s.c Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22 sau la adresa de e-mail  [email protected]  .
    4. În cazul retragerii din Acord, Acordul este considerat nul.
    5. Vânzătorul returnează Consumatorului   plățile efectuate de acesta imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației de retragere. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până la primirea Bunurilor înapoi sau la livrarea de către Consumator a dovezii returnării acestuia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
    6. Bunurile achiziționate trebuie returnate la adresa Vânzătorului (Firma Produkcyjno-Handlowa „ROLMEISTER” s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22).  obligat să returneze Bunurile Vânzătorului sau să le predea unei persoane autorizate de către Vânzător să le ridice imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a retras din contract, cu excepția cazului în care Vânzătorul a propus că va colecta mărfurile însuși. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți înapoi Bunurile către înainte de expirarea acestuia.
    7. Consumatorul suportă costurile directe de returnare a Bunurilor (de exemplu, costurile de ambalare, securitate, poștă, transport). Consumatorul este răspunzător pentru scăderea valorii Bunurilor ca urmare a utilizării acestora într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.
    8. Potrivit art. 38 din Legea privind drepturile consumatorului, dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau în afara spațiilor comerciale nu este disponibil pentru consumator în legătură cu contracte:

    a. prestarea serviciilor, în cazul în care întreprinzătorul a prestat în totalitate serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după prestarea serviciului de către întreprinzător, acesta va pierde dreptul de retragere din contract. ;

Livrare rapida!

Livrare rapida garantata datorita serviciului de curierat

SECURITATEA TRANZACTIILOR

Conexiune criptată securizată cu un certificat SSL

Garanție de înaltă calitate

Retururi fara probleme in 14 zile de la cumparare si o garantie de 2 ani