Lucram de la 8:00 am to 8:00 pm


Descărcați formularul de reclamație/returnare

Retragere

1. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul încheiat în afara spațiilor comerciale sau de la distanță în condițiile descrise în Legea privind drepturile consumatorilor și în regulamentele Magazinului Online.

2. În conformitate cu Art. 38 pct. 3 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale sau de la distanță în legătură cu contractele în care obiectul serviciului este bunuri neprefabricate. , fabricate dupa specificatiile consumatorului sau pentru a satisface nevoile lui individualizate. Jaluzelele, jaluzelele plisate, jaluzelele din aluminiu și lemn și plasele de țânțari, care sunt realizate conform parametrilor individuali furnizați de Consumator la plasarea Comenzii, sunt tăiate, pliate și pregătite individual de către Vânzător pentru o anumită comandă, așadar, în conformitate cu prevederile dispoziției de mai sus, dreptul de a se retrage din contract în legătură cu aceste Bunuri nu exista. Cu toate acestea, fiecare astfel de caz este luat în considerare de către Vânzător în mod individual, în conformitate cu prevederile de mai sus. a actului.

3. Baza acceptării declarației de retragere este dovada achiziției (chitanță sau factură).

4. O declarație de retragere transmisă corect trebuie să conțină:

  • Numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail a Consumatorului
  • Numele articolului pe care cumpărătorul dorește să-l returneze

5. Bunurile returnate nu pot purta urme de utilizare, acestea trebuie sa fie intacte. Consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii Bunurilor ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.

6. Consumatorului catre Vânzător într-un pachet care să asigure expedierea în siguranță.

7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu ridica coletele trimise pe cheltuiala sa fără acordul prealabil.

8. Rambursarea Bunurilor se va face prin transfer bancar in contul indicat de Consumator dupa primirea si verificarea expedierii.

9. Prevederile privind dreptul Consumatorului de a se retrage din Contract se aplica si unei persoane fizice care incheie un Contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci cand din continutul Contractului rezulta ca acesta nu este de natura profesionala pentru persoana respectiva, rezultand in special din obiectul activității sale de afaceri, pus la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul central și Informațiile privind activitatea economică.

    Reclamații

    1. În problemele referitoare la răspunderea Vânzătorului pentru conformitatea Bunurilor cu Acordul în cazul vânzărilor către consumatori, prevederile Legii privind drepturile consumatorilor se vor aplica în mod corespunzător, ținând cont de prevederile Regulamentului Magazinului online.

    2. Consumatorul poate depune reclamații cu privire la Acordul încheiat în format electronic la următoarea adresă de e-mail: [email protected] sau în scris la adresa Vânzătorului: 33 -340 Stary Sącz , ul.Źródlana 22.

    3. Baza pentru acceptarea unei reclamații este dovada achiziției, adică o chitanță sau o factură.

    4. O reclamație depusă în mod corespunzător trebuie să includă:

    • Prenumele, prenumele, adresa, adresa de e-mail a Consumatorului
    • Numele subiectului reclamației cu o descriere a împrejurările care justifică plângerea

    5. Vânzătorul răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Răspunsul la reclamație este trimis la adresa de e-mail furnizată de Consumator sau la adresa tradițională de e-mail.

    6. Reclamațiile se accepta (de exemplu):

    • Exista defecte de fabricație ale articolului vândut, în special dacă acesta a fost livrat Consumatorului într-o stare incompletă,
    • Articolul vândut a fost deteriorat in timpul transportului din cauza protectiei necorespunzatoare a marfii,
    • Marfa vanduta este incompatibila cu comanda plasata.

      7. Reclamațiile nu se accepta (de exemplu):

      • Repararea daunelor cauzate de utilizarea și instalarea necorespunzătoare a produselor oferite,
      • Modificări cauzate de uzura naturală a bunurilor,
      • Un produs ale cărui dimensiuni depășesc cele recomandate pentru un anumit tip de produs,
      • Specificare greșită de către Cumpărător a parametrilor mărfurilor comandate (dimensiuni, culoare etc.) ,
      • Deteriorarea transportului în timpul transportului din vina transportatorului, dacă nu s-a întocmit un raport de deteriorare.

      Toate cazurile sunt luate în considerare individual, iar situațiile prezentate mai sus sunt doar exemple.

      Pagina produsului conține printre altele, o fotografie a Bunurilor. Vânzătorul prevede că culorile afișate pe ecran, în ciuda eforturilor Vânzătorului, pot în unele cazuri să nu reflecte cu acuratețe culoarea Bunurilor, ceea ce este cauzat de diferențele dintre setările individuale ale echipamentelor, inclusiv monitorul utilizat de Client. În astfel de cazuri, Vânzătorul indică faptul că diferențele minore de culoare nu constituie un defect al Bunurilor. Excluderea de mai sus nu se aplică drepturilor statutare ale Consumatorului care rezultă din responsabilitatea Vânzătorului pentru conformitatea Bunurilor cu Acordul și dreptului statutar de a se retrage din Acord.

      Diferențe care rezultă numai din cauza individuală. setările computerului Consumatorului (culoarea, proporțiile etc. ale bunurilor comandate) nu pot constitui temei pentru reclamații cu privire la Bunurile achiziționate, sub rezerva drepturilor statutare ale Consumatorului cu privire la nerespectarea Bunurilor cu Acordul și dreptul de a retragerea din Acord.

      8. Vânzătorul nu este responsabil pentru comportamentul Clientului cu Bunurile achiziționate neconforme cu instrucțiunile.

      9. În cazul în care Bunurile sunt în contradicție cu Acordul, Consumatorul poate solicita repararea sau înlocuirea acestora. Cu toate acestea, Vânzătorul poate efectua o înlocuire atunci când Consumatorul solicită o reparație sau poate efectua o reparație atunci când Consumatorul solicită o înlocuire, dacă este imposibil să faca Bunurile în conformitate cu Acordul în modul ales de Consumator sau ar necesita costuri excesive pentru Vanzator. Dacă reparația și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru Vânzător, Vânzătorul poate refuza aducerea Bunurilor în conformitate cu Acordul.

      10. Dacă Bunurile sunt în contradicție cu Acordul, Consumatorul poate trimite o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Acord dacă:

      • Vânzătorul a refuzat să aducă Bunurile în conformitate cu Acordul,

        • Vânzătorul nu a adus Bunurile în conformitate cu Acordul,
        • neconformitatea Bunurilor cu Acordul încă apare, chiar dacă Vânzătorul a încercat să aducă Bunurile în conformitate cu Acordul,
        • lipsa de conformitate a Bunurilor cu Acordul este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere a prețului sau retragerea din Acord fără reparații sau înlocuiri prealabile,
        • este clar din declarația Vânzătorului sau din circumstanțele că acesta nu va aduce Bunurile în conformitate cu Acordul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Consumator.< /li>

        11. Consumatorul nu se poate retrage din Acord dacă lipsa de conformitate a Bunurilor cu Acordul este nesemnificativă.

        12. În cazul în care lipsa de conformitate cu Acordul privește numai unele dintre Bunurile livrate în temeiul Acordului, Consumatorul se poate retrage din Acord numai în legătură cu aceste Bunuri, precum și în legătură cu alte Bunuri achiziționate de Consumator împreună cu bunurile care nu sunt incluse in acord. Acest parcurs fiind posibil atunci cand timpul de asteptare a Consumatorului nu este considerat rezonabil.

        13. În cazul depunerii unei declarații privind reducerea prețului, prețul redus trebuie să fie într-o asemenea proporție cu prețul rezultat din Acord, în care valoarea Bunurilor care nu sunt conforme cu Acordul rămâne la valoarea Bunurilor care sunt conforme. cu Acordul.

        14. În cazul în care reclamația nu este acceptată, bunurile vor fi returnate Consumatorului pe cheltuiala acestuia, ramburs la livrare.

        15. În momentul primirii expedierii de către Consumator, trebuie verificată starea exterioară a expedierii. În cazul deteriorării transportului, împreună cu curierul trebuie întocmit un raport de deteriorare și apoi informați Vânzătorul despre situație. Raportul trebuie livrat Vânzătorului în formă electronică sau scrisă. În lipsa unui raport de daune, plângerea poate să nu fie acceptată.

        16. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu ridica coletele trimise pe cheltuiala sa fără acordul prealabil cu Vânzătorul.

        17. Prevederile privind raspunderea Vanzatorului pentru conformitatea Bunurilor cu Contractul se aplica si unei persoane fizice care incheie Contractul direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci cand din continutul Contractului rezulta ca nu este de natura profesionala pentru persoana respectiva, care rezultă în special din obiectul activității sale de afaceri, puse la dispoziție în baza prevederilor privind Înregistrarea Centrală și Informarea asupra activității economice.

        18. Sub rezerva secțiunii 17 de mai sus, Vânzătorul își exclude prin prezenta răspunderea în temeiul garanției pentru defectele fizice și juridice ale Bunurilor vândute în relațiile cu comerciantii.

      Livrare rapida!

      Livrare rapida garantata datorita serviciului de curierat

      SECURITATEA TRANZACTIILOR

      Conexiune criptată securizată cu un certificat SSL

      Garanție de înaltă calitate

      Retururi fara probleme in 14 zile de la cumparare si o garantie de 2 ani